محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در یادداشتی با اشاره به ناآرامی‌های فرانسه عنوان کرد:  آقای مکرون وقتی با اپوزیسیون خارج نشین ایران دیدار می‌کرد فکرش را هم نمی‌کرد که به زودی طرح‌هایی که برای تهران، سقز، ایذه و... داشتند در پاریس، لیون، مارسی و... اجرا شود.
کد خبر: ۹۵۲۳۹۶۴
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در متن یادداشت رئیس سازمان بسیج اساتید کشور آمده است:

 آقای مکرون وقتی یکی پس از دیگری با اپوزیسیون خارج نشین ایران دیدار می‌کرد فکرش را هم نمی‌کرد که به زودی طرح‌هایی که برای تهران، سقز، ایذه و... داشتند در پاریس، لیون، مارسی و... اجرا شود.
- وایرال کردن موضوعی قابل مانور.
- حساس کردن جوانان و نوجوانان نسبت به موضوع.
- گسترش خشونت ها به سمت مراکز حساس.
- تغییر فاز اغتشاشات به سمت گونه‌های شدیدتر.
- به میدان آمدن سلبریتی‌ها.
- و حتی وایرال شدن حرکات و تحریکات مادر جوان ۱۷ ساله‌ی کشته شده.
همه و همه باید برای آقای مکرون آشنا باشد!!!!

تازه هنوز دولتی رسماً به حمایت از معترضین فرانسوی نپرداخته!!!

ومکروا ومکرالله. البته و در عین حال ما حمله به کشیش‌ها در برخی نقاط فرانسه را محکوم می‌کنیم. تاریخ ما اثبات کرده که ما هیچ لطفی را بی پاسخ نمی گذاریم، مانند لطفی که حافظ اسد در حق ما در زمان دفاع مقدس کرد و حمایت همه‌جانبه‌ای که فرزند او و ملت سوریه در طول این سال‌ها به ویژه از سال ۲۰۱۱ از ایران دیدند. و البته ما هیچ ضربه‌ای را هم بدون‌ جواب نمی گذاریم؛ مانند آنچه روزانه در اسرائیل اتفاق می‌افتد و قطعاً خدا ما را در مقابله با مکر دشمنان‌مان تنها نخواهد گذاشت.

ما برای دوستانمان دوستی قابل اعتماد و فداکار و در برابر دشمنان‌مان حریفی بی‌باک و شکست‌ناپذیریم. کشورهای کوچکی مثل آلبانی و سوئد هم بهتر است با نگاه منطقی به معادلات جهانی با سرعت بیشتری خود را با جهان در حال تکوین و قدرت فزآینده‌ی قطب‌های شرقی تطبیق دهند و الا ضرر می‌کنند.

ما ایرانی‌ها اساتید «صبراستراتژیک» و «پاسخ به موقع» هستیم.
ماهم خدایی داریم.

 محمدرضا مردانی



 
ارسال نظرات